17 May 2011

hari guru (;

assalamualaikum .. yesterday was a great day !
aku datang seawal 6.15 pagi . sampai je kat kelas , aku and kawan kawan terus atur meja and kerusi . dah siap semua kerja , kami orang tiup belon pulak . tapi , aku tak tiup . why ? SEBAB AKU TAKUT DENGAN BELON .haha . makin besar mereka tiup , semakin tu la aku takut . so , aku pergi tempat lain . kang tiba tiba belon tu pecah , aku juga yang makin takut . hehe . lepak lepak dekat koridor and snap snap gambar kawan kawan aku .
                                                                  geng 4c !

 dalam pukul 6.50 pagi , kami orang berkumpul di tapak perhimpunan . first persembahan adalah persembahan silat . aku tak ikut sebab aku tak pergi perjumpaan silat hari tu . aku bukan tak pergi tapi tak tahu . tapi , tak apa next year masih ada .
silat . tempur . mereka buat ala2 mereka semua tengah bergaduh . memang kecoh masa tu . dah la bawa helmet and kayu . memang macam orang nak bergaduh la .
ni pulak tarian tradisional . tarian orang ulu kot . or iban . aku pun tak pasti .
                                             tarian shuffle .
pastu , aku tak tahu apa yang jadi selepas persembahan ni . sebab aku di suruh ambil makanan . kacau betul . huhu . tak lama pastu mereka pun bersurai and buat kelas terbuka . orang pertama yang datang mestilah cikgu wong yii ping and cikgu thamarai , pengurus kelas kami . kami orang suruh mummy wong yii ping pecahkan belon . dalam belon tu ada hadiah untuk dia . rupa rupanya dia macam aku juga . takut belon . haha .
                     mummy kami . (; mutie tolong pakaikan rantai tu .
                          cikgu thamarai .(:satu satunya cikgu berbangsa India
                                                        (;
         mummy wif cikgu lau sui king . cikgu math kami .yang selalu buat kami ketawa .
cikgu ekonomi asas wif mutie . ngegeh mutie ya . ;p
jeph and anne wif cikgu sarimah . cikgu add math .
cikgu nurul ain . ajar prinsip akaun . aku dengar dia nak pindah . tak tahu la betul ke tak . kalau dia pindah , tak best arrr . huhu .
       semua cikgu smkrd . luv all of you . (;

dah dah. habis dah cerita aku . penat tau . haha . assalamualaikum . (;

No comments:

Post a Comment