19 May 2011

kisah cinta .

assalamualaikum semua . kisah cinta ??? kisah cinta aku ke ? haha . tak de MAKNANYA . :p
ni kisah cinta kawan aku . aku kesian sangat sangat kat dia . why ? sebab pengorbanan dia TAK DIHARGAI . aku ulang , TAK DIHARGAI . macam ni cerita nya .( A sebagai lelaki and B sebagai perempuan ) . si A and si B ni dah lama couple . dari tahun 2010 kalau tak silap . kira nak masuk setahun la .hari tu si A minta putus sebab dia nak si B ni fokus untuk spm . tapi , si B ni tak tahu . aku rasa maybe si B ni ingat si A minta putus untuk suka suka je . tak silap aku , mereka putus 1 hari sebelum birthday si B . jadi , si A ni dah lama beli hadiah untuk si B ni . jadi , dia bagi la hadiah tu kat si B . tapi , dia suruh orang lain la bagi kat si B ni . tapi , yang sedihnya si B tak nak terima hadiah tu . si B tahu yang bagi  hadiah tu dari si A . dah hadiah tu dipulangkan balik , si A tak berputus asa . so , si A suruh kawan si B bagi kat si B. untuk yang kedua kalinya , hadiah tu dipulangkan balik . apa lagi , marah la si A . dah dia dibuat macam tu . pengorbanan dia pulak tak dihargai . so , si A pergi buang hadiah tu dalam TONG SAMPAH . si A masuk ke kelas dengan muka yang marah . dia duduk and maybe nangis kejap kot . tapi , muka si A ditutup oleh sapu tangan . jadi , aku tak dapat tengok air mata si A jatuh . haha . si A sangat sayangkan si B sangat sangat sangat . sampaikan dia sanggup putuskan hubungan tu demi masa depan si B . kawan si A  pernah cakap kat aku , " bia masa depan nya hancur , jangan masa depan si B hancur " . sedih sangat sangat dengar si A cakap macam tu kat kawan dia . tapi , pengorbanan si A sia sia . si B tersangat BENCI kat si A sekarang . si A yang ceria , seorang yang suka ketawa dan buat lawak , tiba tiba jadi seorang yang lemah disebabkan si B . betapa si A SAYANGKAN si B .

untuk si B, 
      jangan lah buat si A macam tu . dia buat macam tu demi masa depan kau . dia sangat sayangkan kau . pengorbanan dia pada kau aku rasa dah cukup besar . dia nak sangat tengok kau berjaya . aku harap kau paham . aku bukan nak bela kawan aku , cuma aku nak kau paham . minta maaf la kalau aku masuk campur hal korang . tapi , selesaikan la masalah ni . sayangilah dia seperti dia sayangkan kau . even as a friend . 

dah la . aku pulak yang nak cry cry cerita . hahaha . hope masalah ni dapat diselesaikan . assalamualaikum .(':

p/s : nak tahu tak hadiah tu ? jeng jeng jeng . hadiah tu adalah baju and satu jacket yang cute sesangat . sayang kan kalau buang . 

No comments:

Post a Comment