24 April 2011

about silat . (:


assalamualaikum . hari ni aku nk cta pasal silat pulak . untuk pengetahuan korang , aku adalah ahli setengah baru dlm kelab ni . haha . setengah baru ? yup . hari pertama aku masuk pada 25 FEBRUARI 2011 . aku pernah cta kn pasal hari pertama aku masuk kelab ni ? ingat x ? ingat x ?kalau x ingat klik sini . meh aku cta serba sedikit megenai kelab ni . kelab silat ni ditubuhkan di sekolah aku baru je tahun ini . di bawah bimbingan cikgu zul . ahlinya dlm 40 lebih orang kot . aku pun x ingat . aku sebenarnya bukan la ahli kelab silat ni sebelum2 ni . tapi , aku xtahu apa yg mendorong aku masuk kelab ni . maybe nk menimba ilmu pasal silat kot . or,nak mencari pengalaman baru . tapi , memang best la walaupun memenatkan sedikit . tired but best ! aku hanya belajar silat dalam sekolah je . kalau nak belajar kat luar , maybe payah sikit . xde org nk hantar . apak aku cakap , tumpukan perhatian untuk spm dulu . tapi , jujur aku cakap aku memang nak belajar secara mendalam lagi pasal silat . kalau kat sekolah , masih belajar step2 yg basic je buat masa sekarang . dalam sebulan , ada 4 kali perjumpaan .
ni la step pertama aku belajar dulu . aku dulu mcm budak kat atas tu . t'tengok2 orang kat tepi sebab tak tahu macam mana buat step tu . haha . atas bantuan AMY , akhirnya boleh jugak aku buat step atas tu . (aku tak tahu apa nama step tu . haha ) . ok la , lain kali aku cta lagi pasal silat . oh ya , doakan aku supaya cepat faham step2 yang bakal aku pelajari nanti .


No comments:

Post a Comment