03 June 2011

my birthday (:

assalamualaikum . hey korang , hari ni birthday aku tau . haha . 16 tahun dah . bukan makin tua , makin membesar ook . hehe . tahun ni aku tak celebrate .tak apa la , lagipun aku dah besar . tak perlu la nak celebrate sangat kan .

orang orang yang wish aku . thanks sebab ingat bithday aku . (:
1-hajar . dia wish sebelum birthday aku . dia bagi aku hadiah . hadiah dia ialah tolong hias blog aku . haha . hadiah jugak kan ? thanks hajar . (:
2-abdul mutie . tak silap aku dalam pukul 2 pagi dia mesej .
3-jepharry
4-anne
5-syera
6-alin
7-nesh
8-yaya
9-neya
tapi , aku bangun je dari tidur , mak aku dah wish dulu dh . hehe .
thanks again my family and my friends . kakak aku wish dalam facebook . *malu la tu cakap depan depan . nama je sama rumah . nak wish dalam facebook pulak . hehe . tak apa2 , asal ada kan .
thank you kepada semua rakan rakan facebook semua . thanks semua ! (:

                                     (':

No comments:

Post a Comment