22 March 2011

result again ?

hello ! ary ni aku dapat kertas ujian english , bahasa melayu , science , prinsip akaun and sejarah . 
english , science and sejarah ok je . bm ? omg ! macam mana la aku x boleh dapat A dlm subjek ni ? adoh2 . terok dh ni . huhu . tapi , tak la terok sangat . dapat mrkh sederhana je . prinsip akaun pulak , aku dapat A -. syukur sangat2 . walaupun A - . kertas exam p'tama dapat A . hehe . sebenarnya , sikit lagi nak dapat A biasa . t'kurang 2 markah je . alahai . tak apa la , second exam nak belajar betul2 and dapat A+ . (:

buat masa sekarang , aku dah dapat semua kertas ujian kecuali kertas ujian ekonomi asas . tak sabar nye ! hope la dapat A . kalau boleh , A++ la . haha . banyaknya +* . hehe . subjek tu je lagi harapan aku nak dapat A . harap dapat A+ . AMIN . alangkah bahagianya dapat A+ untuk subjek ekonomi asas . hehe .

oh ya , esok bekas pelajar form 5 ambik result spm . harap korang dapat result yang cemerlang oi !
aku tolong doakan erk . hehe . 

oke la , nak of dulu . nak buat correction untuk p.a and sejarah . bye !
have a nice day ! (:




No comments:

Post a Comment