26 March 2011

niece ! (:

assalamualaikum .
alhamdulillah . akhernya my cousin selamat melahirkan seorang anak perempuan .baby tu lahir semalam . xtahu la sama ada sebelah pagi or malam .  ohmy! tambah lagi perempuan dlm family kami orang . hehe . but , i like . b'tmbah la geng aku pas ni . haha .*dah la family sebelah mak aku banyak perempuan .* tadi , masa aku lawat dia , dia asyik tido je .rambut dia lebat sangat . aku nak ambik gambar tadi , tapi x berani la pulak . takut kacau budak tido bha .berat dia 3 kilo lebih . alahai , berat nye kau . haha . *berat sangat ke ? haha . bha2 , aku x tahu nak cita apa lagi . xde idea la pulak . hehe . but , aku hepi sangat2 . hope lepas ni family aku akn b'tambah lebih banyak . amin . and , hope lepas ni dapat niece or nephew dari kakak2 aku pulak . asyik cousin je . oi kakak2 ku , kahwin gik bha ! haha . ;p

No comments:

Post a Comment