11 March 2011

happy holiday ! =D

assalamualaikum .. 
yahoo! exam dah tamat . hepinya . n sekarang pulak dh mula cuti . wee. hehe .
ary ni exam sej . fuhh ! ssah der ! tengok soalan struktur  tu , 2 3 benda je yg dapat aku buat . erm .
yg paling aku geram , tiba2 je aku lupa suma yg dh aku baca ! arrggghhh ! dh2, end story sal exam . yg paling penting , aku dh bebas dari EXAM ! weee ! 


holiday =)
ary ni dh start holiday sem 1 . oh smkrd , aku akan merindui KAU ! haha . 
apa aku nak buat holiday ni ? nak buat hw ? erm , nanti2 la buat . masa maseh pjg bha . lgpun , hw x bnyk . just math n perlu hafal essay bi . ckgu suruh . huhu . dah la essay tu pjg . alahai , x blh rilex la cuti ni . huhu .
ary khamis ni nak keluar dgn kwn2 . pergi main bowling . ntah jadi @ x . aku pun belum confirm lagi nak pergi @ x . yang ikut main bowling tu budak2 kelas aku . dh la , aku nak pergi tengok tv pulak . bye all !
                                                  HAPPY HOLIDAY !

No comments:

Post a Comment