07 March 2011

exam !

ary ni exam bm n bi . bm tu ok la . tapi, bi tu susah sgt . huhu . ssah giler nk carik isi2 utk summary tu . petikan krgn tu macam takde isi je aku tengok . apa lagi , ku main hentam la . haha . yg essay tu pulak , ok la sikit . buat pasal informal letter . ssah betul nk buat huraian . sampai2 aku takde idea . huhu . blurr bha . kdg2 aku tak paham ayat2 yg telah diberi. pastu , ada pasal literature pulak . ada yang boleh aku jawab , ada jugak yg aku main hentam aje . hehe . alahai exam , knp kau susah sgt ? huhu . 
esok pulak ada exam ADD MATH N PRINSIP AKAUN . adoyai , ADD MATH ! susah giler add math tu . 
dah la bnyk jalan kerja . prinsip akaun tu masih ok la . ada la pandai sikit2 buat . wee . hehe . 

ok la , nk of dulu . nk buat ulang kaji . doakan kejayaan aku tau ! =)

No comments:

Post a Comment